Wednesday 28 December 2011

nak sekolah dah ? ohh no !

hai semua orang,haha,hmm..tinggal berapa hari je lagi nak sekolah kannn ??omo~ dahlah tak buat apa apa preparation for PMR lagi -.- haha,tak sangka ohh tahun depan saya akan jadi PMR victim,memang tak sangka,sekejap je masa berlalu,dulu ingat lagi time still jadi junior kat sekolah menengah,tapi sekarang tak dahh..gilalahh,laju gila masa berjalan...lepas PMR,form 4,lepas tu SPM,ya Allah..tak sangka nanti nak jadi senior sekolah :3
tengok kat atas ni..saya tengok macam ni pun dah nak terbuang air kecil dahh..seram kott,haha,saya harap saya akan dapat 8A dalam PMR ni..ni azam saya sebab saya nak tengok parents saya gembira,saya jugak nak dapat straight A sebab saya nak gembirakan arwah ayah saya yang selama ni bangga dengan saya sebab dapat straight A dalam UPSR,so this time for PMR pulak..haha,ayah saya mesti gembira kalau saya dapat 8A,tapi kalau tak dapat macam mana ? haha,insyaAllah saya boleh,saya akan belajar bersungguh-sungguh :)
haha,okaylahh..selamat tahun baru semua,supaya 2012 better daripada 2011,insyaAllah :DD
kepada sesiapa yang akan jadi PMR victim macam saya tu good luck tau #padahal lama lagi tau -..- haha
bye,assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment