Thursday 15 December 2011

My Love Story :3

haii..apa khabar ? haha,harini saya nak cerita something pasal kisah cinta saya..haha,sebenarnya ni first time saya couple..saya taktahu nak ceita apalahh..tapi saya cerita je lahh..time tu saya kat cc,pastu saya try lah chat dengan someone ni..pastu dia terus minta number..saya pun hapy lah sebab saya memang suka kat dia pun..pastu kitaorang chatting lahh lama lama..pastu bila saya offline,dia text saya..kitaorang text dari pagi sampai malam..non stop,haha,habis kredit ohh..pastu esoknya pun kitaorang still main text text..haha :DD lepas dua hari chatting and text,dia minta couple malam malam..time tu pukul 11 something,dia minta couple dengan ayat yang sweet gila..then saya pun reply ayat sweet jugaklahh..taknak lah kalah..pastu saya pun sengih lah sorang sorang,hihi..the next day,dia text saya pukul 5pagi lebih..saya yang time tu tak bangun lagi terkejut dibuatnya..dia kata dia nak pergi solat subuh kat surau..huhu,bangga saya tau..pastu kitaorang text sampai saya pergi sekolah..kat sekolah,dengan hidung kembang jalan tersengih sorang sorang sebab bangga sangat first day couple..saya masuk je kelas terus lompat pergi kat kawan kawan saya..saya bagitahu dorang,dorang pun semua happy..pastu petang tu kitaorang plan nak stayback sebab nak usha crush masing masing,maklumlah saya punya boyfriend tu sekolah petang,saya sekolah pagi..time petang tu,saya terkejut gila sebab saya lalu kat sebelah boyfriend saya je,lepas je lalu sebelah dia terus saya tersengih sorang sorang..haha,macam orang gila je..

Bila time budak petang rehat..saya dengan kawan kawan stalk dorang rehat kot..crush crush kitaorang tu rehat kat koperasi,kitaorang stalk dari tingkat atas sekali..nasib baik dorang tak nampak,kalau tak..buat malu je..malam tu saya dengan dia tu text lagi..haha

So,macam tu lah hari hari..kitaorang stalk dorang hari hari..haha..and korang nak tahu tak? ada satu haritu dia bagi perfume kat saya dengan surat yang dia tulis I LOVE U..huhu :3

Tapikan..untuk pengetahuan korang,time saya tengah couple tu saya tengah rapat dengan someone jugak..kalau saya nak cerita macam mana saya boleh rapat dengan someone tu memang lama..esok pun tak habis..tapi saya rapat pun dah lama dah sebelum saya couple lagi,dia pernah bagitahu yang dia suka saya tapi saya buat taktahu je..

Lepastu saya terfikir better saya bagitahu kat boyfriend saya tu perkara sebenar yang saya tengah rapat dengan someone tu supaya nanti takde salah faham..so,malam tu saya bagitahu lah kat dia tu yang saya tengah rapat dengan someone..pastu dia macam okay,then saya tanya dia..you jealous ke? pastu dia kata tak..pastu dia kata dia nak tidur,and habis lah cerita kitaorang malam tu..pastu saya bagitahu kawan kawan saya pasal benda ni..dorang semua marah saya,saya tak tahu nak buat apa dah..saya just nak bagitahu benda sebenar tapi saya tersalah buat keputusan..

Next day,saya tunggu text dia..dia tak text saya pun..tapi lama lama dia text lah saya..makin lama makin lambat dia text saya..kadang kadang,satu haritu kitaorang text berapa ketul je..tak banyak macam mula mula couple dulu :(

Saya tahu salah saya..pastu bila dah lama sangat macam tu,saya macam nak give up je dengan dia..then,dua hari sebelum our first month,dia text saya and tanya benda yang saya memang dah agak dia akan tanya..dia minta break..saya time tu memang tengah mengigil..pastu saya reply kat dia,saya cakap saya tak kesah..sambil gelak gelak..padahal time tu saya tengah menangis..saya sayang gila kat dia..tapi nak buat macam mana..saya terpaksa,saya tahu dia dah takde perasaan kat saya dah..bila dah macam tu,saya duduk senyap senyap kat dalam bilik and taknak bagitahu sapa sapa pun pasal ni..tiba tiba kawan saya call..dia suruh saya sabar and jangan nangis..saya dengar suara dia time tu pun macam nak nangis..hahaha,tapi kan saya taktahu macam mana dia tahu benda ni..

Lepas hari tu,saya dengan ex saya still text and chat lagi tapi tak  macamm dululahh..haha :D saya rasa kan,sampai sekarang ni saya still sayang kat dia lagi..perfume yang dia bagi tu pun saya masih simpan lagi..walaupun kitaorang takpernah dating,tak pernah cakap face to face sangat,tapi saya happy dengan dia..lagipun saya bukan suka dating dating ni..hahaha,cukuplah jumpa,senyum and cakap sikit sikit je..takpayah lebih lebih..

Lepas beberapa hari break,kawan saya yang rapat dengan ex saya tu bagitahu..ex saya tu minta break sebab dia rasa dia tak sesuai dengan saya,and dia fikir someone yang rapat dengan saya tu lebih sesuai dengan saya..saya dah agak dah,mesti ni semua berpunca dari certa yang saya cerita kat dia haritu..dan itu membuatkan saya menyesal dengan apa yang saya cerita kat dia tu..baru saya berangan saya nak bagi present kat ex saya tu bila first month kitaorang,tapi nak buat macam mana tak bertahn sampai sebulan pun..haha

Bila fikir balik,saya tahu ni semua salah saya..and saya rasa macam aku nak bagitahu je benda ni kat dia..
"blabla,i still love you like the first time i say it to you..malah lebih banyak dari dulu..you orang pertama yg i cintai..ya,i know you are not the first crush i had..but you the only one crush that had made me smile ..i know..i had made your heart broke down..and you really-really hate me right ?? but i just want one more change from you untuk tebus balik salah i yg dulu..i mengaku i memang tak sanggup untuk kehilangan you..i hate missing you..perit rasanya bila u takde kat sisi i..
i just want to be with you all the time and i want to make you smile and never break your heart..but i had done it..i had broke your heart..and it really hurt right ??" haha,berangan je lebih,kan ? tapi tak kisah lahh,benda lalu,biar je lahh..nak buat macam mana..tak guna saya nangis ke apa ke,bukan boleh putar balik masa..

Hmm,okaylahh..malas nak cerita pasal ni lagi..bubui..haha :DD

No comments:

Post a Comment