Thursday 29 December 2011

hai,harini saya nak cerita pasal jo twins,haha,kenal tak ? mestilah kenal kann ? takkan lah tak tahu..apa apa jelahh,tapi yang penting dorang ni kembar paling cute pernah saya jumpa,hihi,bestkan kalau ada kembar,jealous ohh -..- okay saya start..kita tengok gambar je harini,takde benda nak cerita..hihi


haha,comelkan dorang ? tapi saya lebih sukakan yang rambut perang tu,nama dia Jo Youngmin,yang kat sebelah dia tu adik kembar dia,Jo Kwangmin..haha
okay,start dari sini saya nak letak gambar jo youngmin okay ?









saranghae youngmin oppa,hahah :D
okay,sekarang pulak saya nak letak gambar kwangmin,jangan marah :3




hahaha,saranghae kwangmin oppa <3

hmm,okaylahh,saya malas nak tulis lagi,nanti mengarut je,tapi sebelum tu saya nak minta maaf kat korang kalau marah time baca blog saya,blog saya kan banyak pasal korea ni..sorry lahh,saya tak minta sangat lah nak cerita pasal hal saya,so takde cerita,cerita je lahh benda macam ni :3 hihi,jangan marah tauu !! 
haha,sayang korang,muahmuahh :*
bye,assalamualaikum :DD

No comments:

Post a Comment