Tuesday 3 January 2012

I just crush a lot,but I'm not a PLAYER !!



Hai,assalamualaikum :) harini saya nak cerita pasal crushh..sebenarnya saya nak tanya ni,salah ke kalau ada banyak crush ? hmm,bagi saya macam tak je,sebab kita suka je,bukan couple pun..kita just admire kat orang tu..tapi kalau bagi korang..tak tahu lahh en :) orang lain,pendapat mesti lain kann ?

Sebenarnya saya nak mengaku yang saya ni memang banyak crushessss,tak caye tanya kawan saya,tapi watlek ah crush je,bukan boyfriend..so jangan salah faham,saya punya crush..hmm,termasuk artis artis korea lagi,memang ah banyak,tapi kalau kat sekolah pun banyak,tapi takde lah banyak sangat,still boleh kira dengan tangan,haha :D


saya taktahulahh kalau ada orang marah kalau ada banyak crushessss kan,tapi mesti ramai lagi kan yang ada banyak crush,lagi pun kita suka crushesss kita suka suka je kann ? haha x)

sebenarnyakann..saya tahu lahh saya tak perfect,haha,so mesti lah banyak buat salah..semua orang tahu "NOBODY PERFECT" right ? so,kalau saya ada salah,please bagitahu saya,jangan cerita belakang,haha,saya tak cerita pasal sape sape pun..just nak bagitahu je..hihi :3


haha,benda atas ni,saje je letak..sebab ayat dia macam best je..
*jangan marah tau time baca ni,sebab saya tulis je,bukan nak sakitkan hati sesiapa tauuu !!
hmm,okaylahh....bye,assalamualaikum :DD




No comments:

Post a Comment